Convocatòria ajuts Sino-Spanish Campus Universitat de Tongji (Shanghai)

dijous, 21 novembre, 2013

El Sino-Spanish Campus a Tongji (Shanghai) obre una convocatòria per convidar experts internacionals a col·laborar amb la Universitat de Tongji (Shanghai). Molt important: el termini de presentació és molt breu (1 de desembre primer pas i 8 de desembre, totes les gestions finalitzades).

Els detalls de la convocatòria estan descrits en el pdf adjunt, però avancem un resum:

- Estada: 3 anys consecutius, amb estades a Tongji des de 2 a 3 mesos cada any.
- Requisits: ser professor a temps complert. Tenir un Doctorat i menys de 65 anys d'edat.
- Àrees prioritàries: Enginyeria Civil, Telecomunicacions, Informàtica, Materials, Enginyeria i Arquitectura.
- Remuneració: 100.000/150.000 rmb per mes (bruts)

Application process:
Enviar un correu electrònic a: sergio.zlotnik@upc.edu abans de l'1 de desembre (quant abans, millor) amb la sol·licitud adjunta (arxiu excel).

L'enviament de la sol·licitud és el primer pas del procés de demanda. Seguidament, s'haurà de contactar amb l'Escola corresponent i signar un contracte d'intencions. Totes aquestes gestions i documents han d'estar finalitzats i signats abans del 8 de desembre.

Per a més informació, consulteu la convocatòria o contacteu amb:

Sergio Zlotnik
UPC Academic Coordinator, Sino-Spanish Campus at Tongji