Últims dies per col·laborar amb 13 projectes que milloraran el món

dijous, 21 novembre, 2013

Fins el 25 de novembre es poden fer aportacions econòmiques als projectes de membres de la comunitat universitària de la UPC que busquen finançament en el marc de la plataforma de finançament col·lectiu Goteo.org.

Una casa sostenible que competirà en la propera edició del concurs internacional Solar Decathlon necessita diners per finançar les instal•lacions de gas i electricitat. També tenim una moto de competició en la que el somni de l’enginyeria i el disseny català s’enfronten als millors desenvolupaments d’universitats de tot el món. Igualment, necessitem la teva col•laboració per enllestir una nova eina matemàtica que ha d’ajudar a detectar leucèmies i limfomes de manera ràpida... o el teu ajut per poder construir un sistema de biomassa residual agrícola que generi electricitat a la població de Goundi, al Txad....

Són només alguns exemples de les 13 idees que tracten de millorar el món.

Consulteu aquí les propostes.