Sessions informatives mobilitat internacional sobre universitats estrangeres sòcies de l'Escola

dimecres, 20 novembre, 2013

A continuació us convidem a les següents sessions informatives el mes de NOVEMBRE sobre universitats estrangeres sòcies de l'Escola de Camins, amb qui tenim acords de mobilitat internacional: IIT (Illinois Institute of Technology), University of Nagaoka (Japó) i HEC (École des Hautes Études Commerciales).

Durant aquestes sessions, representants de cada universitat presentaran la seva institució i podreu aprofitar per conèixer a fons aquestes institucions i plantejar preguntes.

- Dimecres, 20 de novembre: IIT (Illinois Institute of Technology). L'Escola de Camins té acord de DD i acord d'intercanvi. Hora: 12h. Lloc: Escola de Camins. Edifici C1. Sala de Tesines (C1002) (NOU : primera vegada que es fa al Campus Nord). A qui s'adreça: als estudiants de l'Escola de Camins i de l'Escola de Telecos (ETSETB).

- Dilluns, 25 de novembre: University of Nagaoka, Japó (NOU acord de l'Escola de Camins). Hora: 11h. Lloc: Escola de Camins. Edifici C2. Sala de Conferències (2n pis). A qui s'adreça: als estudiants de l'Escola de Camins interessats en un futur en fer una estada semestral de mobilitat per fer el TFM (Treball Final de Màster) a Nagaoka, Japó. Es donarà informació de beques del govern japonès.

- Divendres, 29 de novembre: HEC. École des Hautes Études Commerciales. L'Escola de Camins té acord de DD. Hora: 11h30. Lloc: Escola de Camins. Edifici C1. Sala de Tesines (C1002). A qui s'adreça: als estudiants de l'Escola de Camins interessats en fer un DD al final del seu Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports.

No cal inscripció prèvia a cap acte.