Eines diagnòstiques en leucèmies i limfomes

dimecres, 23 octubre, 2013

El projecte “Eines diagnòstiques en leucèmies i limfomes” del grup CoDAlab, del departament de Matemàtica Aplicada III de l’Escola de Camins, en col·laboració amb el laboratori CORE del Centre de diagnòstic Biomèdic de l’Hospital Clínic de Barcelona, i dins el programa SUMA de la UPC; estan duent a terme un projecte de recerca que facilitarà la classificació automàtica d’imatges digitals de sang perifèrica per a la seva aplicació al diagnòstic inicials de leucèmies i limfomes.

La finalitat del programa SUMA és la d’impulsar una campanya de crowfunding  per a projectes d’investigadors, estudiants i personal d’administració i servei, els quals estiguin vinculats als àmbits de coneixement de la Universitat i que enllacin amb la docència, la recerca i la transferència i valorització de resultats.

Us animem a que consulteu la seva pàgina web per conèixer d’aprop aquest projecte.