Mòdul d'Emprenedoria ofert per la EOI

dilluns, 21 octubre, 2013

La Secretaria General d'Indústria i de la PYME, del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme i la Secretaria General d'Universitats del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, han llançat un programa orientat a fomentar la iniciativa emprenedora en els estudiants de les universitats.

Aquest programa pretén mostrar la creació d'una empresa des del seu potencial creatiu i innovador, utilitzant les eines necessàries per estudiar la viabilitat d'una idea de negoci. Aquesta formació serà impartida per l'Escola d'Organització Industrial.

Les dues primeres edicions (abril i juliol d’aquest any) van ser molt ben valorades pels estudiants, és per això, que s’ha decidit fer una tercera i última edició, us fem arribar els detalls del curs i del calendari.

El curs va dirigit a alumnes que estiguin cursant un programa de Màster a la Universitat i vulguin conèixer el procés de creació d'empreses i apropar-se a la figura de l'emprenedor.

Continguts:

1)      Ecosistema de l'emprenedor

• Tendències de l'emprenedoria
  • Entorn d'interès
  • Valors de l'emprenedor i canvi cultural

2)      Processos d'Innovació en l'emprenedoria

• Generació d'idees
  • Model Canvas
  • Creació d'equips

3)      Planificació i  configuració tècnica del nou negoci

• Anàlisi estratègic i planificació d'objectius
  • Màrqueting i Acció Comercial de l'emprenedoria
  • Operacions i  processos per a emprendre
  • Experiència de l'emprenedor
  • Propietat Industrial

4)      Presentació de projectes

• Comunicació i presentacions eficaces de projectes
  • Presentació de projectes

Tutories personalitzades

Dates: de l’11 de novembre al 16 de desembre de 2013
Lloc: Edifici Til·lers UPC Campus Nord, Barcelona
Matrícula gratuïta: Programa finançat per la Direcció General d'Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa.
Idioma: Castellà
Inscripció: fins el 4 de novembre 2013, a: http://www.eoi.es/portal/guest/iniciativa-emprendedora-universitaria

Per qualsevol dubte podeu contactar amb: programa.innova@upc.edu