SUMA UPC inicia la campanya de finançament col·lectiu amb 13 projectes

dilluns, 21 octubre, 2013

El passat 16 d’octubre s’inicià, a través de la plataforma Goteo.org, la campanya per captar finançament per als projectes de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) inicià el 16 d’octubre la campanya de finançament col·lectiu de projectes en el marc del programa SUMA UPC, que promou conjuntament amb la plataforma Goteo.org.

Amb aquesta iniciativa pilot, que s’inicia amb 13 projectes, la UPC tractarà de trobar finançament per a projectes d’investigadors, d’estudiants i de Personal d’Administració i Serveis que estiguin vinculats als àmbits de coneixement de la Universitat i que enllacin amb la docència, la recerca i la transferència i valorització de resultats.

Entre els projectes que busquen finançament, acreditats prèviament el mes de setembre,  s’inclouen des d’un nou tipus d’apòsit que accelera la cicatrització d’úlceres a la pell o el disseny i fabricació de dues motocicletes, un habitatge domòtic i accessible per a persones amb discapacitat, un gasificador per a una població del Chad, fins a una eina per diagnosticar més ràpidament les leucèmies i linfomes. Aquest últim s'està desenvolupant en col·laboració entre CoDalab (MAIII-Escola de Camins) i  un equip de l'Hospital Clínic de Barcelona.