Robert Ortells, premi SEA al millor treball de grau

divendres, 11 octubre, 2013

El passat 4 d'octubre de 2013 es van lliurar els premis de la XI edició del concurs Student d'Estadística Aplicada.
Enguany, Robert Ortells, estudiants del Grau en Enginyeria Civil, ha estat mereixedor del premi SEA al millor treball de grau i des de l'Escola de Camins volem felicitar l'estudiant pel seu esforç en el treball realitzat.

Mitjançant aquest concurs, el Servei d’Estadística de la Universitat Autònoma de Barcelona juntament amb l’Institut d’Estadística de Catalunya vol potenciar l’esperit de recerca i la passió per l’Estadística Aplicada entre els estudiants de les universitats de l’Estat espanyol, així com donar a conèixer el paper destacat de l’Estadística en l’obtenció de nous coneixements tant a la comunitat universitària com a la societat en general.

Els aspirants presentaran una anàlisi d’un conjunt de dades, emmarcat en un problema real, per al qual proposaran una solució. El contingut del treball ha de ser inèdit i de temàtica lliure.