Visita de l’École des Ponts-ParisTech a l’Escola de Camins de Barcelona i a abertis

divendres, 27 setembre, 2013

El passat dia 17 de setembre, un grup de 60 estudiants procedents de l’École National des Ponts-ParisTech, acompanyats per la professora Zoi Christoforou  va visitar l’Escola de Camins de la UPC BarcelonaTech.

El director de l’Escola,  Sebastià Olivella els va donar la benvinguda i posteriorment el cap d’Estudis de Camins, Miquel Estrada, va presentar l’Escola i va parlar dels diferents  titulacions i programes d’intercanvi que s’ofereixen. Francesc Robusté va impartir la conferència “Innovacions en la mobilitat a Barcelona”.

El dia 18 de setembre, van visitar les instal•lacions d’abertis  i l’ ”Smart Zone” a la seu corporativa del Parc Logístic. Posteriorment, es va explicar el funcionament del Centre d’Operacions de Trànsit que abertis té a Granollers.

Aquesta activitat ha estat organitzada conjuntament per la Càtedra abertis-UPC i la Càtedra abertis-ENPC, que ha finançat part del viatge.