McKinsey convida als estudiants dels dos últims anys de carrera a conèixer el món de la consultoria de primera mà

dijous, 19 setembre, 2013

McKinsey convida als  estudiants dels dos últims anys  de carrera a conèixer el món de la consultoria de primera mà.

Durant el cap de setmana, del 8 al 10 de novembre de 2013 a Lisboa, tindràs la possibilitat de treballar en un dels grans reptes del país:“Educació, talent i feina: El desafiament de la joventut”

Si vols saber més sobre  l’esdeveniment visita la web:  www.atrevete.mckinsey.es

Durant el cap de setmana, del 8 al 10 de novembre de 2013 a Lisboa, tindràs la possibilitat de treballar en un dels grans reptes del país: “Educació, talent i feina: El desafiament de la joventut”