Acte de Graduació 2012-2013

dilluns, 2 setembre, 2013

Inici de les inscripcions de l’acte de graduació del 7 de novembre.

El 7 de novembre, se celebrarà a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, l’acte acadèmic de graduació dels estudiants que el curs 2012-2013 heu defensat el projecte i/o tesina i aquells que heu superat tots els crèdits de Grau.

Del 3 al 16 de setembre tindreu accessible el formulari d’inscripció a la intranet o al portal de l’Escola. Atès que l’aforament de la sala és limitat, les vostres peticions seran ateses per ordre d’arribada i un cop superat el límit màxim, les sol·licituds quedaran en llista d’espera per a possibles baixes. A primers d’octubre, des de l’Àrea Institucional us confirmarem les vostres localitats i les dels vostres acompanyants (màxim 2 per titulat), el preu del tiquet del acompanyants serà de 15€.