La Universitat de Colorado Boulder ofereix una plaça addicional de mobilitat

dilluns, 10 juny, 2013

La Universitat de Colorado Boulder (Califòrnia) ofereix una nova plaça de mobilitat adreçada a estudiants que vulguin fer un projecte de recerca en bioenginyeria, i que tinguin interès en sol·licitar a continuació una beca Balsells-Graduate per cursar un màster o programa de doctorat a la mateixa universitat.

El període de la beca serà de gener a juny de 2014.

Sol·licituds: de 14 a 21 de juny de 2013
Àrea Acadèmica de l'Escola
Dilluns, dimecres i divendres: 10 a 13 h.

Contacte: professor Ignasi Carol, ignacio.carol@upc.edu

Més informació: www.colorado.edu/engineering/balsells i consultant aquesta notícia al web de l'Escola.

La beca pertany a l'Undergraduate Program: Engineering Research Internship i les condicions que ofereix són les següents:

• Dotació econòmica: ajut de $5000, aproximadament, i la matrícula d’una assignatura mínima de tutoria a Colorado University-Boulder.
  • Durada de l’estada: 5 mesos des de gener / febrer de 2014 fins al juny de 2014.
  • Objectiu: desenvolupar un projecte de recerca relacionat amb la Bioenginyeria (en un sentit ampli, pot incloure temes de contaminació, construcció amigable, a més de temes de biomecànica, biosensors, etc) sota la direcció d’un professor del centre de destí.
  • Defensa: La defensa tindrà lloc a l’Escola de Camins en finalitzar l’estada.
  • Requisits: El candidat ha de manifestar explícitament interès en fer la sol·licitud posterior de la beca Balsells-Graduate per màster i / o doctorat a la mateixa universitat.

El programa de mobilitat entre l'Escola de Camins i la Universitat de Colorado Boulder forma part del programa Mou-te que es va presentar en un acte adreçat a estudiants la tardor de 2012, així com a la sessió informativa del 26 de setembre del 2012.