Es presenta el Club Camins, secció d'UPC Alumni

divendres, 7 juny, 2013

El dimarts 18 de juny de 2013 a les 19 h. es presenta el Club Camins Alumni, que forma part de l'associació UPC Alumni i presidirà Carme Deulofeu, directora d'Estudis i Innovació Tecnològica de Metro a Transports Metropolitans de Barcelona. La presentació tindrà lloc a l'aula 002 de l'edifici C1 de l'Escola.

El Club Camins està adreçat als titulats de l’Escola i es proposa oferir-los serveis i recursos per facilitar la interacció i desenvolupar relacions professionals, a més de potenciar el seu sentit de pertinença a l'Escola i a la Universitat.

Per assistir a la presentació cal confirmar assistència enviant un correu electrònic en què s'indiqui nom, telèfon i correu de contacte a Imma Vidal: adreça imma.vidal@upc.edu

Camins Alumni es crea basant-se en els següents objectius:

• Fomentar les relacions entre els antics alumnes i afavorir la creació d'una xarxa internacional.
  • Donar suport al desenvolupament professional i a l'actualització del coneixement.
  • Promoure el prestigi de l'Escola de Camins en l’entorn empresarial i social.