2a sessió dels Premis BASF Construction Chemicals

dilluns, 13 maig, 2013

La propera sessió de presentació de la XV Convocatòria dels Premis BASF Construction Chemicals tindrà lloc els propers dies 15 i 17 de maig a les 16,30 h., a l’aula C3105 de l'Escola de Camins, del Campus Nord.

Podran optar als Premis BASF 2013 tots els estudiants de l’Escola que hagin presentat i defensat el treball final d’estudis a qualsevol de les convocatòries del curs acadèmic 2012-2013, amb independència de la titulació en el marc de la qual presentin el treball, competint en una única categoria.

Les sessions estan obertes als estudiants de totes les titulacions que imparteix l’Escola de Camins que vulguin assistir i presentar-se als premis.

BASF Construction Chemicals és una empresa dedicada a la investigació, el desenvolupament, la fabricació, la comercialització i l’assessorament tècnic de la utilització de productes químics per a la construcció i sistemes per a la seva aplicació.