El rànquing mundial QS situa enginyeria civil i estructural de l'Escola a la posició 47 del món

dilluns, 13 maig, 2013

El rànquing internacional del curs 2012-13 que elabora l'empresa britànica QS situa els estudis d'enginyeria civil i estructural de l'Escola a la posició número 47 d'arreu del món. L'anàlisi té en compte uns 2.000 centres d'educació superior de 35 països. Segons QS, en aquestes assignatures la Universitat Politècnica de Catalunya queda per davant de la Politécnica de Madrid i la Politècnica de València.

Es valora la reputació acadèmica (40%), la de la pròpia universitat (10%), el professorat per cada estudiant (20%), les citacions en publicacions acadèmiques (20%) i els estudiants internacionals (10%).

Rànquing 2012-2013

QS (Quacquarelli Symonds) és una empresa britànica que proveeix serveis sobre estudis a l'estranger adreçats a estudiants de grau, postgrau, màsters, doctorat i MBA. A banda de rànquings sobre universitats de 35 països, ofereix publicacions i esdeveniments relacionats amb l'àmbit universitari internacional. La seva seu central està a Londres i disposa d'oficines a Nova York, París, Singapur, Stuttgart, Boston, Washington, Sydney, Xangai, Johannesburg i Alacant.