S’obre la XV Convocatòria dels Premis BASF Construction Chemicals

dimarts, 30 abril, 2013

Els propers dies 6 i 8 de maig de 2013 tindrà lloc la presentació de la XV Convocatòria dels Premis BASF Construction Chemicals. Hi poden optar tots els estudiants de l’Escola que hagin presentat i defensat el treball final d’estudis a qualsevol de les convocatòries del curs acadèmic 2012-2013, amb independència de la titulació en el marc de la qual presentin el treball, competint en una única categoria.

BASF Construction Chemicals és una empresa dedicada a la investigació, el desenvolupament, la fabricació, la comercialització i l’assessorament tècnic de la utilització de productes químics per a la construcció i sistemes per a la seva aplicació.

Les sessions se celebraran el proper 6 de maig a les 9:30h per al grup 10 i a les 10 h per al grup 20, i el dia 8 de maig a les 16 h per al grup 10 i a les 16:30h per al grup 20, ambdós dies a l’aula C1002.