La universitat de Tongji (Xangai) convida professors visitants

divendres, 19 abril, 2013

La universitat xinesa de Tongji (Xangai) convoca estades per a professors visitants. Les persones interessades han de contactar primer amb la persona de contacte del Sino-Spanish Campus a Tongji, el professor de l'Escola de Camins Sergio Zlotnik, per identificar la persona de contacte a Tongji. Contacte: sergio.zlotnik@upc.edu

Més informació, consulteu la notícia completa al web de l'Escola.

S'ofereix el següent:

- Docència de 8 h. setmanals durant un període d'entre 4 i 9 setmanes, en anglès, a estudiants de grau i postgrau.

- Impartir seminaris, tallers, tutoria de tesis i preparar material per a docència.

- Els cursos els estableix cada departament, escola o institut d'acord amb el currículum del professorat que es presenti. Això implica que els candidats han de contactar amb els seus homòlegs de cada departament, escola o institut de la Universitat de Tonji i enviar l'aplicació a través d'ells.

Remuneració:
- Tarifa aèria: màxim 10.000 RMB (yuan renminbi xinès)
- Estança i assegurança: 6.000  RMB (yuan renminbi xinès) mensual, o 200 RMB (yuan renminbi xinès) per estades menors a un mes.
- Assignació:
13.500  RMB (yuan renminbi xinès) mensual, o 3.000 setmanal per a professorat a temps complet.
9.000 RMB (yuan renminbi xinès) mensual, o 2.000 setmanal per a professorat associat.
6.750 RMB (yuan renminbi xinès) mensual, o 1.500 setmanal per a professorat assistent o lector.