La doctorand Anna Ramon, premi de l'École des Ponts Paris Tech

divendres, 21 desembre, 2012

Anna Ramon, doctorand del Departament d'Enginyeria del Terreny, ha rebut el premi a la millor presentació pel seu treball “Crystal growth under bridge foundations”, part de la seva tesi doctoral que dirigeix el professor Eduardo Alonso.

El guardó s'atorga en el 4th International Workshop of Young Doctors in Geomechanics (W(H)YDOC 2012), celebrat a l’École des Ponts Paris Tech de París del 21 al 23 de novembre de 2012. El participants procedien d’universitats de Bèlgica, Brasil, República Xeca, França, Alemanya, Itàlia, Països Nòrdics, Polònia, Espanya, Suïssa, Suècia, Regne Unit i Estats Units.

L’objectiu del W(H)YDOC 2012 és reunir joves doctors en geotècnia i estudiants de doctorat d’últim any per presentar la recerca de les seves tesis doctorals. També hi van prendre part reconeguts professors en geotècnia. Les jornades pretenien afavorir intercanvis constructius sobre idees i resultats recents de recerca.