Fira virtual d'ocupació

dimarts, 27 novembre, 2012

Fins diumenge 2 de desembre se celebra la  primera Fira Virtual d’Ocupació organitzada per UPC Alumni, un espai digital de trobada entre els titulats, titulades, estudiantat que estigui acabant els seus estudis i les empreses que cerquen talent.

Fira Virtual d'Ocupació UPC Alumni.

Deloitte, Siemens, Endesa, Pricewaterhouse Cooper i Adiciona són algunes de les empreses inscrites en aquest certamen virtual. Pel que fa als titulats, 722 persones han registrat el seu currículum.

Per participar a la fira cal ser membre d’UPC Alumni, un col·lectiu integrat per 34.000 persones i que ofereix ofertes i serveis als titulats de la UPC.

Els participants a la fir avirtual poden visitar les empreses, conèixer els tipus de perfils en què estan interessades, presentar la seva candidatura, optar a les ofertes de treball actuals i participar en activitats i xats.