El premi Abertis destaca l'ús de la matemàtica en la predicció del trànsit

dimarts, 30 octubre, 2012

La tesi doctoral "Métodos matemáticos para la predicción del tráfico", de la Dra. de la Universidad de Cantabria María Nogal, ha guanyat el 1r Premi Internacional Abertis de Recerca que convoca la càtedra Abertis-UPC. L'accèssit en la modalitat de tesines recau en Guillaume Costeseque, de la ENTPE-Université de Lyon, amb la investigació "Analyse et modélisation du trafic routier: Passage du microscopique au macroscopique".

El guardó el va lliurar el rector de la UPC, Antoni Giró, acompanyat del conseller delegat d'Abertis, Francisco Reynés, el director de l'Escola de Camins, Sebastià Olivella, el secretari de Territori i mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Damià Calvet, el director de la càtedra abertis-UPC, Francesc Robusté, i el de la chaire abertis, Simon Cohen.

Càtedra Abertis-UPC

1r Premi Internacional Abertis de Recerca