Se celebra l'acte de graduació del curs 2011-2012

dimecres, 31 octubre, 2012

L'Escola de Camins ha celebrat l'acte de graduació dels estudiants titulats el curs 2011-2012, en un acte presidit pel seu director, Sebastià Olivella, i en el que ha actuat com a padrí Eduardo Alonso, catedràtic del departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica i antic director del centre.

Han près part en l'acte estudiants titulats d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports; Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques; Enginyeria Geològica i del grau en Enginyeria de la Construcció.

També han format part de la mesa presidencial Antonio Huerta —catedràtic del departament de Matemàtica Aplicada 3 i anterior director de l'Escola—, Joaquim Llagostera —secretari executiu del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya— i Marc Cabrera —vicepresident de l’Associació d’Enginyers Geòlegs.