Miguel Cervera, Premi Vicenç Vives a l'excel·lència docent

dimarts, 18 setembre, 2012

La Generalitat de Catalunya ha distingit el professor Miguel Cervera —del Departament de Resistència de Materials i Estructures— amb el Premi Vicenç Vives a l'excel·lència docent, per la seva trajectòria i innovació en metodologia de docència.

Durant els més de 26 anys d’activitat docent continuada a l'Escola de Camins, Miguel Cervera ha contribuït a la implantació de mètodes docents i ha estat implicat en la renovació i millora de la qualitat docent, relacionades amb l’harmonització amb l’Espai Europeu d’Educació Superior i amb la implantació de les noves titulacions de grau i màster.

En la categoria col·lectiva s'ha distingit el projecte "Concepció, disseny, implementació i operació de l'itinerari d'assignatures de projectes d’acord amb la iniciativa internacional", dirigit per Ramon Bragós, professor de l'Escola Tècnica Superior de Telecomunicacions de Barcelona de la UPC. La resta de premis de grup ha anat adreçada a professors de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona, la Universitat de Girona i la Universitat Pompeu Fabra. A la categoria de premis personals també s'ha premiat el professor Carlos Cantero, de la Universitat de Lleida.

El Premi Vicenç Vives reconeix la qualitat docent de professorat de tot el sistema universitari català, tan públic com privat, i està en vigor des de 1996. Està dotat amb 20.000 €, que s'han de destinar a projectes d’innovació o millora docent a criteri dels guardonats.

L'atorgament dels premis va tenir lloc el dilluns 17 de setembre, com a part de l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2012-2013 del sistema universitari català, a càrrec del conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell.

Més informació.