Últim dia per votar la direcció a l'Escola de Camins

dilluns, 17 setembre, 2012

Avui dilluns 17 de setembre fins a les 18 h. està obert el període de votació a la direcció de l'Escola de Camins. S'habilita a l'Escola un servei sense cita prèvia per tramitar el certificat digital.

Tal com s'ha anat informant, el candidat a dirigir l'Escola és el catedràtic Sebastià Olivella.

Recordeu que només es pot votar electrònicament i que cal disposar del certificat digital. El dilluns 17, de 10 a 13h. i de 15 a 18h hi haurà una persona de l'entitat de registre de la UPC per gravar el certificat digital al carnet de la Universitat. Us hi podeu adreçar sense cita prèvia.

Es pot votar des de qualsevol ordinador, ja sigui de la UPC, domèstic o des dels que hi ha a l'aula informàtica de l'edifici B2, aula 101, de 8 h a 14 h. Cal disposar del certificat digital i el corresponent número d'identificació personal i l'ordinador ha de tenir instal·lats els "drivers" necessaris per reconèixer el certificat digital acreditat (carnet UPC, DNI, IdCAT o FNMT).

Més informació.