Inici del període de votació a la direcció de l'Escola de Camins

dijous, 13 setembre, 2012

Des de dijous 13 fins a les 18 h. de dilluns 17 de setembre de 2012 està oberta la votació electrònica a la direcció de l'Escola de Camins.

Tal com s'ha anat informant, el candidat a dirigir l'Escola és el catedràtic Sebastià Olivella.

Recordeu que només es pot votar electrònicament i des de qualsevol ordinador, ja sigui de la UPC, domèstic o des dels que hi ha a l'aula informàtica de l'edifici B2, aula 101, de 8 h a 14 h. Cal disposar del certificat digital i el corresponent número d'identificació personal i l'ordinador ha de tenir instal·lats els "drivers" necessaris per reconèixer el certificat digital acreditat (carnet UPC, DNI, IdCAT o FNMT).

Si encara no us heu gravat el certificat digital al vostre carnet UPC o bé, no recordeu el número d'identificació personal que us van facilitar en el moment de la gravació, podeu obtenir-lo a la Biblioteca Rector Gabriel Ferrater, entitat de registre més proper de l'Escola, mitjançant cita prèvia.

La podeu demanar des d'aquí. O bé a alguna de les altres entitats de registre de la UPC.

Més informació.