dimecres, 20 març, 2024

Els propers 21 i 22 de març la UPC acollirà el Transnational Meeting del projecte europeu ERASMUS+ Gate2Math: Open multilingual smart library for mathematical resources supporting efficient learning. Al projecte hi participen els professor Carles Serrat (IP), Montserrat Bruguera i Jordi Guàrdia del Dept de Matemàtiques (MAT) i Rosa Estela i Xavier Marcote del Dept d'Enginyeria Civil i Ambiental (DECA). Les sessions es realitzaran a l'EPSEB, l'ETSCCPB i l'FME.

Junt amb la UPC, el consorci està format per TTK University of Applied Sciences (Tallinn, Estònia) com a universitat coordinadora, Instituto Politecnico do Porto (Porto, Portugal),  Universitatea Tehnica  Cluj-Napoca (Cluj, Romania), CAMPUS 02 (Graz, Àustria) i Tallinn University (Tallinn, Estònia).

L'objectiu principal del projecte és la creació i desenvolupament d'una llibreria digital de recursos educatius oberts (OER), d'alta qualitat i en set idiomes (alemany, anglès, castellà, català, estonià, portuguès i romanès), per a l'ensenyament de les matemàtiques en el context de les enginyeries.

Per a més informació consulteu la web del projecte a https://gate2math.eu