Acte de Graduació

dimecres, 26 abril, 2023

El passat dijous 8 de juny vam celebrar a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC, l'acte de graduació de les persones titulades durant el curs 2021-22 en les diferents titulacions de l'Escola.

La cerimònia va comptar a la mesa presidencial amb les següents persones:

- Rector Mgfc. de la Universitat Politècnica de Catalunya, el professor Daniel Crespo- Sra. Esther Real, directora de Escola de Camins - UPC- Sra. Lourdes Reig, vicerectora de Política Internacional de la UPC i padrina de la promoció.- Sr Quim Llagostera, secretari del Col·legi de l'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Catalunya.- Sr. Xavier Font, degà del Col·legi de l’Enginyeria Civil.

El titulat en Enginyeria Civil, el Sr. Xavier Tort Farres i la titulada en el Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports, la Sra. Alba Rodríguez Sayrol van dirigir unes paraules a l’auditori en representació de tots els titulats de graus i màsters.

En el transcurs de l'acte es va presentar la primera edició del premi "Viu la UPC", el qual és un reconeixement a l'esforç i la implicació de l'estudiantat amb l'Escola de Camins. La guanyadora del premi, que va ser escollida entre la Delegació d'alumnes i la direcció de l'Escola, va ser la titulada en el Grau de Ciències i Tecnologies del Mar, Judith Molero.

L’auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC es va omplir amb la presència d’un centenar de titulats i titulades amb els seus familiars i acompanyants. Un duet musical va ser l’encarregat d’interpretar els temes musicals d’aquesta edició.

Des de l’Escola volem felicitar als nous graduats i esperar que tots aquells que vàreu participar en l’acte de graduació gaudíssiu de la festa. Enhorabona a tots.

A continuació teniu disponible el recull totes les imatges que es van realitzar durant la celebració de l’Acte de Graduació, així com un petit video, esperem que us agradi!